Správná volba

Jak probíhá výběrové řízení?

Co se děje s mým životopisem, když ho pošlu do Lidlu?

Vzhledem k tomu, že se snažíme pečlivě věnovat všem, kteří projeví zájem o práci právě v Lidlu, může celé výběrové řízení – od okamžiku, kdy dostaneme Váš životopis, až po podpis smlouvy – trvat čtrnáct dnů, u vyšších pozic ale klidně i šest týdnů.

Doručené životopisy nejprve pročítají kolegyně na personálním oddělení. Potenciální nadřízení se pak ve druhém kroku rozhodují, koho budou chtít pozvat na pohovor. Výběrové řízení je vždy minimálně dvoukolové a setkáte se během něj jak se svým potenciálním přímým, tak s disciplinárním nadřízeným.

První kolo osobního pohovoru je oťukávací a zajímáte nás během něj především Vy. Chceme se dozvědět něco o Vašich předešlých pracovních zkušenostech a také, proč máte o danou práci zájem. Samozřejmě Vám i my povíme pár slov k náplni práce. Teprve u druhého kola jdeme více do hloubky, zejména pokud se hlásíte na nějaké specializované místo.
U pozic prodavačů, brigádníků a referentů na centrálu nebo na logistické centrum je možné, že ve druhém kole už spolu podepíšeme pracovní smlouvu.

Pro některé pozice pořádáme ještě třetí kolo, a to formou Assessment Centra (AC). Typicky se týká pozic manažerů prodejen, regionálních manažerů, Trainee a některých pozic specialistů na centrálu nebo na logistická centra.