Správná volba

Stage asistentka odd nákupu

POTŘEBY ZÁKAZNÍKŮ SE STÁLE
MĚNÍ, PROTO SE U NÁS
NA NÁKUPU NIKDY NENUDÍME.

SIMONA, ASISTENTKA ODDĚLENÍ NÁKUPU

Asistent/ka v oddělení nákupu

Asistenti a asistentky v oddělení nákupu jsou pravou rukou našich nákupčích. Pomáhají jim s potřebnou administrativou, komunikují s kolegy napříč firmou jak v Česku, tak v Německu a v dalších zemích, kde Lidl působí. Oddělení nákupu je „kuchyní“ Lidlu – zde se chystá ten správný mix zboží, kterým chceme získat a udržet svoje zákazníky. Podílejte se na uvádění nových produktů na trh, na přípravě akčních nabídek a na zajišťování nejlepší možné kvality za nejvýhodnější cenu!

Váš profil

  • máte ukončené VŠ/SŠ vzdělání
  • zvládnete komunikaci v němčině, znalost angličtiny je výhodou
  • rutinní práce s balíčkem MS Office (Excel, Word) Vám nedělá problém
  • jste samostatným člověkem s nadprůměrnou pracovní motivací a nasazením
  • máte velmi dobré komunikační a organizační  dovednosti
  • nedělá Vám problém zvládat stresové situace

Vaše úkoly a pracovní náplň

  • budete oporou našich nákupčích při analýzách trhu, při zařazování nových výrobků do stálého sortimentu i do akčního zboží.
  • čeká Vás komunikace s kolegy napříč firmou i s dodavateli po celé Evropě.
  • setkáte se s přípravou smluv a doprovodné dokumentace k zařazení nového zboží do sortimentu
  • budete také administrativně podporovat naše nákupčí
  • komunikovat budete rovněž s výrobci a dodavateli

Nabízíme

  • čeká Vás dynamická a různorodá práce v silné obchodní firmě
  • počítejte s tím, že 5 týdnů dovolené je u nás standardem
  • stravenky v hodnotě 80 Kč
  • nepoužíváme metodu "Skoč a plav", místo toho Vás vše pořádně naučíme
  • odpovídající mzdové ohodnocení
  • příležitosti rozvoje v jedné z nejrychleji rostoucích obchodních společností v Evropě

Místo výkonu práce

centrála Lidl v Praze

Přihlaste se ještě dnes