Správná volba
« zpět k přehledu příběhů zaměstnanců

Lidi a komunikace s nimi mě nabíjejí

příběh zaměstnance: personalista v terénu

Pavel je ombudsmanem pro naše zaměstnance

příběh zaměstnance: personalista v terénu

Jedním z mých úkolů je zajišťovat dobrou atmosféru mezi zaměstnanci a být jejich podporou. Maximum svého času se snažím trávit na prodejnách, které spadají pod logistické centrum v Olomouci, kde působím. Od kolegů a kolegyň na prodejnách a ve skladu dostávám různé podněty, návrhy na zlepšení, zpětnou vazbu, případně i stížnosti, které pak pomáhám rozplétat a řešit. Mým cílem jsou spokojení zaměstnanci.

Zároveň jsem kontaktní osobou pro vedoucí pracovníky, kterým radím v pracovněprávních a sociálních oblastech i v tématech týkajících se například zákoníku práce. Rád lidem naslouchám, zajímám se o jejich problémy či trable (pracovního i osobního rázu), které se pak snažím vyřešit ke spokojenosti všech.

Právě naslouchání a pomoc druhým beru v Lidlu jako své poslání.