Správná volba
« zpět k výsledkům hledání
  • 11.01.2019
  • IT oddělení
  • centrála Praha

Administrátor/ka automatických testů pokladního systému (evropské kompetenční centrum)

Lidl je úspěšným potravinovým řetězcem, který si silnou expanzí zajistil růst do celé Evropy. Na český trh společnost Lidl vstoupila v roce 2003 a od té doby otevřela více než 240 prodejen, které zásobují čtyři logistická centra v Brandýse nad Labem, Cerhovicích, Měříně a Olomouci. V současnosti ve společnosti Lidl pracuje více než 11 000 zaměstnanců v oblasti obchodu, nákupu, administrativy a expanze.

Pracovní náplň

Pracovní náplň
  • rozvoj aplikace na automatické testování pokladních systémů (nástroj www.qfs.de)
  • spolupráce na budování strategie automatizovaného testování
  • tvorba a úprava automatizovaných testů a příslušné dokumentace
  • komunikace s podpůrným týmem v DE a dalšími kolegy z POS týmů
 

Váš profil

Váš profil
  • SŠ/VŠ vzdělání
  • znalost programování (např. Python-Jython modul)
  • zkušenost s automatizovaným testováním
  • obecná znalost nástrojů Confluence a JIRA (xRay) výhodou
  • zkušenost s problematikou pokladních systémů vítána
  • aktivní znalost anglického jazyka
 

Nabízíme

Nabízíme
  • férovou pracovní smlouvu na dobu neurčitou s pevně danými nárůsty mzdy
  • 25 dní dovolené
  • možnost využití home office
  • propracovaný systém zapracování a dalšího odborného vzdělávání
  • elektronické stravenky v hodnotě 100 Kč s příspěvkem zaměstnavatele
  • MultiSport karta
  • jazykové kurzy angličtiny a němčiny
  • příspěvek na penzijní připojištění/spoření po 3 letech ve společnosti
  • pravidelné týmové akce
  • podzimní přísun energie v podobě vitamínového balíčku
  • vánoční dárek
 

Vzbudili jsme váš zájem?

Těšíme se na vaše podklady do výběrového řízení!

Mám zájem o tuto práci!