Správná volba
« zpět k výsledkům hledání
  • 20.01.2020
  • výstavba / facility management
  • City West

Facility Manager (m/ž)

Lidl je úspěšným potravinovým řetězcem, který si silnou expanzí zajistil růst do celé Evropy. Na český trh společnost Lidl vstoupila v roce 2003 a od té doby otevřela více než 245 prodejen, které zásobují čtyři logistická centra v Brandýse nad Labem, Cerhovicích, Měříně a Olomouci. V současnosti ve společnosti Lidl pracuje více než 11 000 zaměstnanců v oblasti obchodu, nákupu, administrativy a expanze.

Pracovní náplň

Pracovní náplň
  • řízení projektů v oblasti správy prodejen
  • implementace mezinárodních směrnic Facility Managementu
  • nastavování sytému a procesů pro hlášení závad a jejich odstraňování
  • nastavování systému a procesů pro revize a údržbu zařízení
  • sledování a optimalizace nákladů
  • pravidelná spolupráce s ostatními odděleními v rámci společnosti
 

Váš profil

Váš profil
  • min. SŠ, technického směru výhodou
  • praxe v oblasti správy nemovitostí výhodou
  • znalost německého nebo anglického jazyka na úrovni B2 podmínkou
  • pokročilá znalost MS Office
  • dobré organizační a komunikační schopnosti
  • řidičský průkaz sk. B
 

Nabízíme

Nabízíme
  • férovou pracovní smlouvu na dobu neurčitou s pevně danými nárůsty mzdy
  • 25 dní dovolené
  • propracovaný systém zapracování a dalšího odborného vzdělávání
  • elektronické stravenky v hodnotě 100 Kč s příspěvkem zaměstnavatele
  • MultiSport karta
  • notebook, mobilní telefon
  • jazykové kurzy angličtiny a němčiny
  • příspěvek na penzijní připojištění/spoření po 3 letech ve společnosti
  • pravidelné týmové akce
  • podzimní přísun energie v podobě vitamínového balíčku
  • vánoční dárek
  • balíček pro nastávající rodiče
  • místo výkonu práce: Praha 5 – metro Stodůlky (budova City West)
 

Vzbudili jsme váš zájem?

Těšíme se na vaše podklady do výběrového řízení!

Mám zájem o tuto práci!