Správná volba
« zpět k výsledkům hledání
  • 11.01.2019
  • IT oddělení
  • centrála Praha

IT Support Specialista/ka

Lidl je úspěšným potravinovým řetězcem, který si silnou expanzí zajistil růst do celé Evropy. Na český trh společnost Lidl vstoupila v roce 2003 a od té doby otevřela více než 240 prodejen, které zásobují čtyři logistická centra v Brandýse nad Labem, Cerhovicích, Měříně a Olomouci. V současnosti ve společnosti Lidl pracuje více než 11 000 zaměstnanců v oblasti obchodu, nákupu, administrativy a expanze.

Vaše úkoly a pracovní náplň

Vaše úkoly a pracovní náplň
  • řešení zdánlivě občas i neřešitelných požadavků našich kolegů a kolegyň
  • dohlížení na základní funkčnost našich fajnových aplikací a systémů
  • instalace a správa SMART zařízení
  • správa uživatelů v Active Directory
  • instalace aplikací v SCCM na PC uživatelů
  • zavádění IT vychytávek a dalších aplikací
 

Váš profil

Váš profil
  • všeobecný IT přehled i nadhled (MS Windows, AD, PC, tiskárny, WiFi a sítě)
  • radost z komunikace s lidmi
  • anglický nebo německý jazyk na komunikativní úrovni
  • spolehlivost, zodpovědnost
  • nepřehlédnutelná schopnost samostatně plnit úkoly
  • zápal do nových a nepoznaných IT aktivit
 

Nabízíme

Nabízíme
  • férovou pracovní smlouvu na dobu neurčitou s pevně danými nárůsty mzdy
  • 25 dní dovolené
  • pracovní doba v rámci směnného provozu Po-Pá (6-22 hod.) + občasná telefonní pohotovost i o víkendu
  • propracovaný systém zapracování a dalšího odborného vzdělávání
  • elektronické stravenky v hodnotě 80 Kč s příspěvkem zaměstnavatele
  • jazykové kurzy angličtiny a němčiny
  • příspěvek na penzijní připojištění/spoření po 3 letech ve společnosti
  • pravidelné týmové akce
  • podzimní přísun energie v podobě vitamínového balíčku
  • vánoční dárek
 

Vzbudili jsme váš zájem?

Těšíme se na vaše podklady do výběrového řízení!

Mám zájem o tuto práci!