Správná volba
« zpět k výsledkům hledání
  • 11.01.2019
  • IT oddělení
  • centrála Praha

IT konzultant/ka pro Sharepoint/IDM

Lidl je úspěšným potravinovým řetězcem, který si silnou expanzí zajistil růst do celé Evropy. Na český trh společnost Lidl vstoupila v roce 2003 a od té doby otevřela více než 240 prodejen, které zásobují čtyři logistická centra v Brandýse nad Labem, Cerhovicích, Měříně a Olomouci. V současnosti ve společnosti Lidl pracuje více než 11 000 zaměstnanců v oblasti obchodu, nákupu, administrativy a expanze.

Vaše úkoly a pracovní náplň

Vaše úkoly a pracovní náplň
  • spolupráce při analýzách nových business požadavků
  • zavádění, správa a provoz aplikaci v Sharepointu
  • vývoj formuláře a workflow v Nintexu
  • administrace IDM systému a poskytování 2nd level supportu uživatelům
  • komunikace s odbornými úseky
 

Váš profil

Váš profil
  • znalost MS Sharepoint (2013 on premise) a Nintex včetně architektury
  • zkušenost s identity management systému výhodou
  • základní přehled o fungování Active Directory
  • analytické schopnosti
  • komunikativní znalost anglického nebo německého jazyka
 

Nabízíme

Nabízíme
  • férovou pracovní smlouvu na dobu neurčitou s pevně danými nárůsty mzdy
  • 25 dní dovolené
  • možnost využití home office
  • propracovaný systém zapracování a dalšího odborného vzdělávání v ČR i zahraničí
  • elektronické stravenky v hodnotě 80 Kč s příspěvkem zaměstnavatele
  • jazykové kurzy angličtiny a němčiny
  • příspěvek na penzijní připojištění/spoření po 3 letech ve společnosti
  • pravidelné týmové akce
  • podzimní přísun energie v podobě vitamínového balíčku
  • vánoční dárek
 

Vzbudili jsme váš zájem?

Těšíme se na vaše podklady do výběrového řízení!

Mám zájem o tuto práci!