Správná volba
« zpět k výsledkům hledání
  • 13.03.2019
  • IT oddělení
  • centrála Praha

IT konzultant/ka pro pokladní systémy

Lidl je úspěšným potravinovým řetězcem, který si silnou expanzí zajistil růst do celé Evropy. Na český trh společnost Lidl vstoupila v roce 2003 a od té doby otevřela více než 240 prodejen, které zásobují čtyři logistická centra v Brandýse nad Labem, Cerhovicích, Měříně a Olomouci. V současnosti ve společnosti Lidl pracuje více než 11 000 zaměstnanců v oblasti obchodu, nákupu, administrativy a expanze.

Pracovní náplň

Pracovní náplň
  • zodpovědnost za provoz pokladního systému – konfiguraci, analýzu a řešení chyb
  • spolupráce na nových projektech v oblasti POS a platebních terminálů
  • nasazování nových verzí systémů (včetně akceptačního testování)
  • definice a zavádění (nových funkcí) v oblasti pokladních systémů
  • poskytování 2nd level supportu pro uživatele
  • držení pohotovosti (cca 1 týden v měsíci)
 

Váš profil

Váš profil
  • minimálně roční zkušenost na podobné IT pozici
  • dobrou znalost libovolného většího IT řešení např. pokladní systém, ERP, CRM
  • dobrou znalost SQL
  • přehledové technické znalosti ( DB, sítě, RDP)
  • znalost v oblasti CA, MS Server 2012, Powershell výhodou
  • komunikativní znalost anglického nebo německého jazyka
 

Nabízíme

Nabízíme
  • férovou pracovní smlouvu na dobu neurčitou s pevně danými nárůsty mzdy
  • 25 dní dovolené
  • možnost využití home office
  • propracovaný systém zapracování a dalšího odborného vzdělávání
  • elektronické stravenky v hodnotě 100 Kč s příspěvkem zaměstnavatele
  • MultiSport kartu
  • jazykové kurzy angličtiny a němčiny
  • příspěvek na penzijní připojištění/spoření po 3 letech ve společnosti
  • pravidelné týmové akce
  • podzimní přísun energie v podobě vitamínového balíčku
  • vánoční dárek
 

Vzbudili jsme váš zájem?

Těšíme se na vaše podklady do výběrového řízení!

Mám zájem o tuto práci!