Správná volba
« zpět k výsledkům hledání
  • 12.07.2019
  • marketing / reklama / PR
  • centrála Praha

Specialista on-line marketingu (m/ž)

Jsme úspěšným potravinovým řetězcem, který si silnou expanzí zajistil růst do celé Evropy. Na český trh jsme vstoupili v roce 2003 a od té doby otevřeli více než 240 prodejen, které zásobují čtyři logistická centra v Brandýse nad Labem, Cerhovicích, Měříně a Olomouci. V současnosti u nás pracuje více než 11 000 zaměstnanců v oblasti obchodu, nákupu, administrativy a expanze.

Pracovní náplň

Pracovní náplň
  • práce v Google AdWords a Sklik
  • samostatné zadávání display kampaní
  • kampaně pro YouTube a koordinace činností svázaných s naším kanálem kuchyně Lidlu
  • hledání možností zvýšení návštěvnosti a času stráveného na webových stránkách
  • vytváření statistik a analýza výsledků pomocí nástroje Google Analytics
  • koordinace dalších internetových projektů Lidl
 

Váš profil

Váš profil
  • ukončené SŠ/VŠ vzdělání
  • zkušenosti s online marketingem
  • znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
  • znalost Google AdWords umožňující samostatnou správu kampaní, znalost Google Analytics
  • kreativita a proaktivní přístup ke svěřeným úkolům
  • chuť být součástí našeho týmu se společným cílem
 

Nabízíme

Nabízíme
  • férovou pracovní smlouvu na dobu neurčitou s pevně danými nárůsty mzdy
  • 25 dní dovolené
  • možnost využití home office
  • propracovaný systém zapracování a dalšího odborného vzdělávání
  • elektronické stravenky v hodnotě 100 Kč s příspěvkem zaměstnavatele
  • MultiSport kartu
  • jazykové kurzy angličtiny a němčiny
  • pravidelné týmové akce
  • příspěvek na penzijní připojištění/spoření po 3 letech ve společnosti
  • podzimní přísun energie v podobě vitamínového balíčku
  • vánoční dárek
  • balíček pro nastávající rodiče
 

Vzbudili jsme váš zájem?

Těšíme se na vaše podklady do výběrového řízení!

Mám zájem o tuto práci!