Marek
Jak se v Lidlu pracuje Markovi, konzultantovi v úseku Organizace prodeje?
Jak dlouho pracuješ v Lidlu?
Jako konzultant v úseku Podpory prodeje pracuji 18 měsíců. V Lidlu celkově jsem od října 2016. Začátky nebyly úplně jednoduché. Z kancelářské pozice jsem nastoupil na Trainee program, kde jsem začínal na pozici prodavače. Postupně jsem prošel všemi fázemi v prodejně. Byly okamžiky, které mě stály hodně sil, ale jsem rád, že jsem tímto kolečkem prošel. Na aktuální pozici řeším organizaci prodeje a je tedy nutné důkladně znát všechny procesy z prodejen.
Jak vypadá tvůj běžný pracovní den?
Každý den je úplně jiný. Někdy se jedná o čistě kancelářskou práci, reporty, tabulky a ostatní administrativu patřící ke korporátu. Na druhou stranu jsou dny, které trávím v prodejnách a v kontaktu s kolegy daných prodejen a řeším aktuálně běžící projekty.
Jako hlavní organizátor procesů v prodejnách provádím i měření, která nám pomáhají v jejich analýze. Společně s kolegy se potom snažíme procesy vylepšit tak, abychom kolegům z prodejen ušetřili čas a práci.
Co tě na tvé práci baví?
Dynamičnost, různorodost a neustálý kontakt s lidmi.
Doporučil bys Lidl jako zaměstnavatele?
Určitě ano. Pro absolventy bych jednoznačně doporučil Trainee programy, protože otevírají různé možnosti a člověk si projde vším.
Proč sis vybral Lidl?
Již před nástupem do Lidlu jsem pracoval pro německou společnost. Líbí se mi jejich organizovanost, funkčnost, chtěl jsem tedy pracovat opět v německé společnosti. A do jaké jiné německé společnosti v oblasti maloobchodu jít než do jedničky na českém trhu?