Organizace prodeje

Aby vše šlapalo
V úseku Organizace prodeje se staráme o efektivitu procesů v prodejnách. Při jejich analýze a plánování se zaměřujeme na splnění našeho hlavního cíle, tedy na optimalizaci času stráveného v prodejně mimo její provozní dobu. Dbáme také na spokojenost našich zaměstnanců a vedeme je ke vstřícnosti vůči zákazníkům.
Každý náš pracovní den je jiný. Některé strávíme v kanceláři vyplňováním reportů, analýzou dat a další administrativní prací, jiné přímo v prodejnách.

K procesům, které optimalizujeme, patří zejména:
- Činnosti na pokladně a další související operace
- Personální plánování včetně vzdělávání zaměstnanců
- Ergonomie práce na pokladně a při vybalování zboží
- Efektivita práce včetně manipulace se zbožím
Efektivní procesy v prodejnách
Atypické nebo klasické Lidl prodejny, všechny musí běžet jako hodinky.