Správná volba
Volná místa Přihlášení

Organizace prodeje

Zaměstnanci na centrále

Aby vše šlapalo

 

V úseku Organizace prodeje se staráme o efektivitu procesů v prodejnách. Při jejich analýze a plánování se zaměřujeme na splnění našeho hlavního cíle, tedy na optimalizaci času stráveného v prodejně mimo její provozní dobu. Dbáme také na spokojenost našich zaměstnanců a vedeme je ke vstřícnosti vůči zákazníkům.

Každý náš pracovní den je jiný. Některé strávíme v kanceláři vyplňováním reportů, analýzou dat a další administrativní prací, jiné přímo v prodejnách.

Lidl lidé z Organizace prodeje

K procesům, které optimalizujeme, patří zejména:

  • Činnosti na pokladně a další související operace
  • Personální plánování včetně vzdělávání zaměstnanců
  • Ergonomie práce na pokladně a při vybalování zboží
  • Efektivita práce včetně manipulace se zbožím

Marek

A kam jinam jít než do společnosti, která je jedničkou v oblasti maloobchodu na českém trhu? Číst dál

Konzultant v úseku Organizace prodeje

Marek z úseku Organizace prodeje

Efektivní procesy v prodejnách

Atypické nebo klasické Lidl prodejny, všechny musí běžet jako hodinky.

Lidl lidé z Organizace prodeje

Pracujeme s lidmi.

Za každým procesem stojí člověk.

Snižujeme čas v prodejně

potřebný mimo otevírací dobu.

Zajímají vás konkrétní možnosti?

Podívejte se na naši nabídku

Volná místa