Usnadňujeme práci všem zaměstnancům
Každý zaměstnanec Lidlu ke své práci denně využívá technologie. A to vše je možné právě díky nám. Hlavním cílem úseku Informačních technologií je usnadňovat práci všem našim kolegům.
Pracujeme v přátelském kolektivu, kde se vzájemně podporujeme. Jsme velmi dynamičtí a neustále se rozvíjíme. Každý dostává důvěru a možnost zapojit se do vývoje inovací či s nimi sám přicházet. Jsme součástí mezinárodní společnosti a denně komunikujeme v angličtině nebo němčině.
Oblasti, na které se zaměřujeme:
Mezi naše úkoly patří:
- Podpora uživatelů, řešení požadavků a problémů
- Objednávky nového hardwaru a softwaru, zajišťování servisu a případných reklamací
- Instalace a reinstalace hardwaru i softwaru, jejich testování a konfigurace
- Instalace síťové infrastruktury, serverů a pracovní stanic
- Zajištění telefonické a datové konektivity
- Pravidelné kontroly serverovny a služeb stanovených v denní operativě
- Analýza a vývoj nového softwaru
- Vytváření příruček a popisů aplikací pro klíčové uživatele a jejich školení
Nadšení pro technologie
nás všechny spojuje.