Správná volba
Volná místa Přihlášení Uloženo

Zákaznická linka Jihlava

Volná místa
Jihlava_operatorka_hero_16ku9

Každý dotaz je důležitý

 

Za spokojenost zákazníků bojujeme na všech frontách. Chceme jim tedy poskytnout i místo, kde nám mohou říct jakékoliv přání, podnět nebo zeptat na to, co je zajímá. Takovým místem je právě naše zákaznická linka, která funguje už od našich začátků v České republice.

Stejně, jako se rozšiřuje počet prodejen, logistických center a provoz Lidl-shopu, bylo také potřeba zvyšovat personální kapacity zákaznické linky. Nyní sídlíme v krásných, nově zrekonstruovaných kancelářích v Jihlavě.

Nečekejte obyčejné call centrum

Telefono ragelis

Od pondělí do soboty

Zákaznická linka funguje od pondělí do soboty od 8 do 18 hodin. Abychom tento prostor pokryli, pracujeme na 2 směny – od 7:00 do 15:30 nebo od 9:30 do 18:00. Směny se nám pravidelně střídají a obvykle jednou měsíčně na každého vyjde také práce v sobotu.
notes

Každý den je jiný

Práce na zákaznické lince neznamená jenom zvedání telefonů nebo odpovídání na e-maily a chat. Musíme si zvládnout také vyřídit související administrativu, komunikaci zaznamenat do systému a umět si poradit i se složitějšími případy. I u nás tedy platí to, co v celém Lidlu, a sice, že náš pracovní den není nikdy stejný.
Team

Záleží nám na atmosféře v našem kolektivu

Zákazníci na telefonech občas umí být opravdu urputní. Nám to ale náladu nezkazí, protože máme super tým a vždycky se vzájemně podržíme. Podporu navíc dostáváme i od našeho vedení, které se neustále zajímá o to, jak se nám pracuje a co by bylo možné ještě zlepšit.
Jihlava_operatorky_radauPC_4ku3

Hlavní úkoly na zákaznické lince:

 

Konkrétní pracovní činnosti závisí na pracovní pozici. Mezi hlavní pracovní povinnosti našich operátorů a operátorek patří například tyto:

  • Komunikace se zákazníky prostřednictvím telefonu, e-mailu, chatu
  • Práce v systému SAP a dalších interních programech
  • Vyřizování pošty
  • Dohledávání náhradních pokladních dokladů
  • Komunikace s kolegy napříč společností

Máte otázku k práci na zákaznické lince Lidlu?

 

Vybrali jsme pro vás otázky, na které se ptáte nejčastěji. Pokud vás zajímá více informací k práci v Lidlu, jak se ucházet o pozici či k procesu výběrového řízení, koukněte se na nejčastěji kladené otázky.

Jsme super parta.

A i když to bývá náročné, naši práci zvládáme s úsměvem.

operátorka zákaznické linky

500.000 emailů a hovorů

vyřídíme v 1 roce.

96 % všech volajících

se k nám dovolá.

Zajímají vás konkrétní možnosti?

Podívejte se na naši nabídku

Volná místa