Každý dotaz je důležitý
Za spokojenost zákazníků bojujeme na všech frontách. Chceme jim tedy poskytnout i místo, kde nám mohou říct jakékoliv přání, podnět nebo zeptat na to, co je zajímá. Takovým místem je právě naše zákaznická linka, která funguje už od našich začátků v České republice.
Stejně, jako se rozšiřuje počet prodejen, logistických center a provoz Lidl-shopu, bylo také potřeba zvyšovat personální kapacity zákaznické linky. Nyní sídlíme v krásných, nově zrekonstruovaných kancelářích v Jihlavě.
Hlavní úkoly na zákaznické lince:
Konkrétní pracovní činnosti závisí na pracovní pozici. Mezi hlavní pracovní povinnosti našich operátorů a operátorek patří například tyto:
- Komunikace se zákazníky prostřednictvím telefonu, e-mailu, chatu
- Práce v systému SAP a dalších interních programech
- Vyřizování pošty
- Dohledávání náhradních pokladních dokladů
- Komunikace s kolegy napříč společností
Máte otázku k práci na zákaznické lince Lidlu?
Vybrali jsme pro vás otázky, na které se ptáte nejčastěji. Pokud vás zajímá více informací k práci v Lidlu, jak se ucházet o pozici či k procesu výběrového řízení, koukněte se na nejčastěji kladené otázky.
Jsme super parta.
A i když to bývá náročné, naši práci zvládáme s úsměvem.