Úspěch prodejen Lidl
Naše prodejny jsou u zákazníků oblíbené. A my víme, že za to vděčíme hlavně našim zaměstnancům, kteří se každý den starají, aby vše fungovalo tak, jak má. Jsme jeden tým.
Pracujeme systematicky, efektivně a zaměřujeme se na dobře odvedenou práci. Kvalita je u nás na prvním místě. Zakládáme si na vstřícném a milém přístupu k zákazníkům.
Kalendář akcí
06
Chceme se s vámi potkat
Najdete nás na těchto akcích
- 11. zář - 20. lis 2024 PRAVIDELNÉ NÁBOROVÉ DNY PRO NOVÉ LOGISTICKÉ CENTRUM BRAVANTICE
- 12. zář 2024 NÁBOROVÝ DEN PRAHA 16, NA BANÍCH
- 18. zář - 23. říj 2024 PRAVIDELNÉ NÁBOROVÉ DNY PRO NOVOU PRODEJNU VE DVOŘE KRÁLOVÉ N. LABEM
- 19. zář 2024 NÁBOROVÝ DEN FRENŠTÁT POD RADHOŠTĚM
- 24. zář - 08. říj 2024 PRAVIDELNÉ NÁBOROVÉ DNY LOGISTICKÉ CENTRUM BRANDÝS N. LABEM
Nejdůležitější úkoly v prodejně
V prodejně máme každý své úkoly, které vykonáváme samostatně, nebo společně s dalšími kolegy. Patří mezi ně:
- Doplňování a kontrola čerstvosti zboží
- Práce na pokladně
- Dopékání pečiva
- Příprava akcí
- Objednávání zboží
- Udržování pořádku a čistoty v prodejně
- Vstřícná komunikace se zákazníky i kolegy
Máte otázku k práci v prodejně?
Vybrali jsme pro vás otázky, na které se ptáte nejčastěji. Pokud vás zajímá více informací k práci v Lidlu, jak se ucházet o pozici nebo k procesu výběrového řízení, podívejte se na nejčastěji kladené otázky.