Správná volba
Volná místa Přihlášení Uloženo

Zástupce manažera prodejny (m/ž)

Přihlásit se
2025_MP_zelinar_v_akci

Úroveň

Manažerské pozice

Obor

Prodejna

Lidl již více než 20 let patří k nejžádanějším a nejstabilnějším zaměstnavatelům v maloobchodě v České republice. V současné době působí značka Lidl ve 32 zemích. Na český trh jsme vstoupili v roce 2003 a od té doby jsme se rozrostli na více než 320 prodejen a 6 logistických center. Náš #teamlidl tvoří více než 12 000 zaměstnanců v oblasti provozu, skladu i administrativy.

Pozice zástupce manažera prodejny (m/ž) je ideální příležitost pro ty, kteří chtějí mít podíl na vedení týmu a přímý vliv na výkon celé prodejny. Na této pozici budete hrát klíčovou roli v řízení každodenního provozu i v podpoře týmu. Pokud máte zkušenosti s vedením lidí, orientujete se na výsledek a jste rádi součástí provozu, tato pozice je přesně pro vás.

Pracovní náplň

​​​​Jak bude vypadat váš den?

  • budete zodpovědný/á za plnění denních a týdenních ekonomických cílů prodejny (odpisy, tržba, aj.)
  • čeká vás samostatná organizace činností týmu včetně plánování docházky (tým 20 až 50 zaměstnanců dle velikosti prodejny)
  • součástí vaší práce bude vykonávat a kontrolovat všechny provozní a manuální činnosti v prodejně (doplňování zboží, dopékání a doplňování čerstvého pečiva, práce na pokladně včetně práce s hotovostí, udržování pořádku a čistoty)
  • stanete se pravou rukou manažera prodejny
  • budete pomáhat zaměstnancům v jejich profesním rozvoji a motivovat je i v náročných situacích
  • společně se svým týmem budete zajišťovat spokojenost zákazníků prodejny dodržováním firemních pravidel

Váš profil

Jste pro nás vhodným kandidátem/-tkou, pokud:

  • jste ukončil/a minimálně SŠ vzdělání (maturita)
  • máte prokazatelné zkušenosti s vedením většího týmu alespoň 1 rok
  • dokážete rozvíjet a motivovat tým
  • zvládáte analyticky přemýšlet
  • jste ochotný/á pracovat s ranním, dopoledním, odpoledním nástupem včetně víkendů, svátků a někdy nočních hodin
  • máte výborné organizační a komunikační dovednosti včetně schopnosti určovat priority
  • jste fyzicky zdatný/á a nevadí vám zvedat těžká břemena
  • máte prokazatelnou komunikativní znalost ČJ (slovem i písmem)
  • umíte řešit i složité a nenadálé situace

Nabízíme

  • smlouvu na dobu neurčitou
  • postupný nárůst dovolené z 25 dní až do výše 30 dní
  • příspěvek na stravování v hodnotě 110 Kč za den
  • systém Cafeterie - benefity podle vás (400 bodů/měsíc)
  • MultiSport kartu včetně možnosti doprovodných karet
  • příspěvek 500 Kč měsíčně na penzijní připojištění po jednom roce ve společnosti
  • podzimní příspěvek na podporu imunity
  • příspěvek pro nastávající rodiče
  • finanční dorovnání otcovské dovolené do plné výše mzdy
  • hrazené volno pro rodiče prvňáčka v první školní den
  • slevové nabídky u vybraných partnerů
  • systém zapracování, odborného vzdělávání a možnosti kariérního růstu
  • káva, čaj a voda na pracovišti k dispozici
  • letní a vánoční týmové večeře
  • startovné na závodech Run Tour zdarma
  • sabbatical – možnost neplaceného volna po dobu až 3 měsíců

Přihlaste se na jednu z 15 volných pozic Zástupce manažera prodejny (m/ž).

Kde byste rádi pracovali?

Vyhledejte si pozici, která vás zajímá.