Lidl již více než 20 let patří k nejžádanějším a nejstabilnějším zaměstnavatelům v maloobchodě v České republice. V současné době působí značka Lidl ve 32 zemích. Na český trh jsme vstoupili v roce 2003 a od té doby jsme se rozrostli na více než 320 prodejen a 6 logistických center. Náš #teamlidl tvoří více než 12 000 zaměstnanců v oblasti provozu, skladu i administrativy.
Pozice zástupce manažera prodejny (m/ž) je ideální příležitost pro ty, kteří chtějí mít podíl na vedení týmu a přímý vliv na výkon celé prodejny. Na této pozici budete hrát klíčovou roli v řízení každodenního provozu i v podpoře týmu. Pokud máte zkušenosti s vedením lidí, orientujete se na výsledek a jste rádi součástí provozu, tato pozice je přesně pro vás.
Pracovní náplň
Jak bude vypadat váš den?
- budete zodpovědný/á za plnění denních a týdenních ekonomických cílů prodejny (odpisy, tržba, aj.)
- čeká vás samostatná organizace činností týmu včetně plánování docházky (tým 20 až 50 zaměstnanců dle velikosti prodejny)
- součástí vaší práce bude vykonávat a kontrolovat všechny provozní a manuální činnosti v prodejně (doplňování zboží, dopékání a doplňování čerstvého pečiva, práce na pokladně včetně práce s hotovostí, udržování pořádku a čistoty)
- stanete se pravou rukou manažera prodejny
- budete pomáhat zaměstnancům v jejich profesním rozvoji a motivovat je i v náročných situacích
- společně se svým týmem budete zajišťovat spokojenost zákazníků prodejny dodržováním firemních pravidel
Váš profil
Jste pro nás vhodným kandidátem/-tkou, pokud:
- jste ukončil/a minimálně SŠ vzdělání (maturita)
- máte prokazatelné zkušenosti s vedením většího týmu alespoň 1 rok
- dokážete rozvíjet a motivovat tým
- zvládáte analyticky přemýšlet
- jste ochotný/á pracovat s ranním, dopoledním, odpoledním nástupem včetně víkendů, svátků a někdy nočních hodin
- máte výborné organizační a komunikační dovednosti včetně schopnosti určovat priority
- jste fyzicky zdatný/á a nevadí vám zvedat těžká břemena
- máte prokazatelnou komunikativní znalost ČJ (slovem i písmem)
- umíte řešit i složité a nenadálé situace
Nabízíme
- smlouvu na dobu neurčitou
- postupný nárůst dovolené z 25 dní až do výše 30 dní
- příspěvek na stravování v hodnotě 110 Kč za den
- systém Cafeterie - benefity podle vás (400 bodů/měsíc)
- MultiSport kartu včetně možnosti doprovodných karet
- příspěvek 500 Kč měsíčně na penzijní připojištění po jednom roce ve společnosti
- podzimní příspěvek na podporu imunity
- příspěvek pro nastávající rodiče
- finanční dorovnání otcovské dovolené do plné výše mzdy
- hrazené volno pro rodiče prvňáčka v první školní den
- slevové nabídky u vybraných partnerů
- systém zapracování, odborného vzdělávání a možnosti kariérního růstu
- káva, čaj a voda na pracovišti k dispozici
- letní a vánoční týmové večeře
- startovné na závodech Run Tour zdarma
- sabbatical – možnost neplaceného volna po dobu až 3 měsíců
Získáte
Garantujeme pracovní smlouvu na dobu neurčitou.
Dovolená 25 dní s postupným nárůstem až do výše 30 dní.
Vyberte si benefity podle vás.
Jako nastávající rodiče od nás dostanete příspěvek formou bodů do Cafeterie.
Přihlaste se na jednu z 15 volných pozic Zástupce manažera prodejny (m/ž).
Kde byste rádi pracovali?
Vyhledejte si pozici, která vás zajímá.