Díky našim logistickým centrům mají zákazníci v prodejnách Lidlu dennÄ na výbÄr z kvalitních a Äerstvých potravin. I vy nám s jejich pravidelným zásobováním můžete pomoct. Jako pracovník kontroly objednávek (m/ž) se budete starat o efektivitu objednávek a chod logistického centra vÄetnÄ dostatku zboží a o další aspekty logistického ÅetÄzce.
Výše mzdy je uvedena v jednotlivých inzerátech.
Pracovní náplň
- kontrola objednávek prodejen, optimalizace zásob
- zajišÅ¥ování ekonomických a efektivních dodávek zboží na prodejny
- komunikace s prodejnami a s ostatními oddÄleními v rámci logistického centra
- zpracování statistik a reportů
Váš profil
- ukonÄené SŠ vzdÄlání
- pokroÄilá znalost MS Office (pÅedevším MS Excel)
- dobré komunikaÄní, analytické a organizaÄní schopnosti
- samostatnost, spolehlivost a proaktivní pÅístup ke svÄÅeným úkolům
Nabízíme
- smlouvu na dobu neurÄitou s pÅedem definovanými nárůsty mzdy
- stravenky v hodnotÄ 100 KÄ s pÅíspÄvkem zamÄstnavatele
- 25 dní dovolené
- pÅíležitost pro profesní rozvoj a kariérní růst
- propracovaný systém zapracování
- MultiSport kartu
- pÅíspÄvek na penzijní pÅipojištÄní/spoÅení po 3 letech ve spoleÄnosti
- vitamínový balíÄek pro podzimní pÅísun energie
- balíÄek pro nastávající rodiÄe
Získáte
Smlouva na dobu neurčitou
Stravenky v hodnotě 100 Kč s příspěvkem zaměstnavatele
25 dní dovolené
Profesní rozvoj a kariérní růst
Propracovaný systém zapracování a vzdělávání
MultiSport karta
Příspěvek na penzijní připojištění/spoření po 3 letech
Vitamínový balíček pro podzimní přísun energie
Balíček pro nastávající rodiče